Искам да забременея

Какви жени са по-склонни да раждат момчета

Съществуват някои въпроси, които особено силно вълнуват жените, и по-конкретно – бъдещите майки:

Как може да се предвиди полът на нероденото дете? Има ли начини да се разбере коя жена ще има момиче и коя ще бъде майка на син? 

Според учените съществуват няколко фактора, които могат да ни подскажат какъв ще е полът на бебето - като се започне от гените, премине се през характера на майката и се стигне до начина ѝ на живот...

Генетичният фактор

Има много теории, обясняващи пола на бебето. Официалната версия се основава на научния подход, свързан с X и Y хромозомите. Според него определящи бъдещия пол на детето са гените на бащата. Мъжът определя пола на бебето в зависимост от това дали сперматозоидите му носят хромозома X, или Y. Х-хромозомата се комбинира с хромозомата на майчината X, за да направи бебе момиче (XX). Y хромозомата пък се комбинира с майчината Х-хромозома, за да направи момче (XY).

И още нещо любопитно! Сперматозоидите с Y-хромозома са много бързи, те са по-леки от своите X-колеги. Живеят само два дни, така че ако родителите искат момче, трябва да опитат да заченат в деня непосредствено преди овулацията, по време на нея, и в деня след овулацията. Докато сперматозоидите с Х-хромозомата, от които зависи зачеването на момиче, са по-издръжливи, могат да живеят в тялото на жената до пет дни и могат да изчакат освобождаването на яйцеклетка или дори да я оплодят по-късно.

Вярвате или не, оргазмът също е замесен в търсенето на отговора на въпроса: Момче ли ще е, или момиче. В средите на учените съществува предположение, че шансът една жена да роди момче е по-голям в случаите, ако тя е изпитала оргазъм преди зачеването. Този феномен учените обясняват с това, че в момент на оргазъм вагиналната среда се променя в алкална, което от своя страна насърчава спермата на Y-хромозомата, отговорна за раждането на момче, да се движи по-бързо към яйцеклетката.

Въпреки огромните достижения на науката обаче днес, категоричен отговор на въпроса – по какво може да се разбере дали ще се роди момче, или момиче, към момента все още не може да се даде.

Характерът

Учените отдавна са забелязали, че жените със силен и енергичен характер са по-склонни да имат момчета. Това може да се обясни с помощта на научни знания – всеизвестно е, че в момента на зачеването и известно време след него всеки плод демонстрира наличието на женски полови органи. Това се дължи на факта, че хормоните на майката, в частност естрогена, действат особено силно върху неговото формиране през първите дни.

Картината започва да се променя под влиянието на тестостерона – колкото повече тестострено има майката, толкова по-голяма е вероятността тя да има момче. Според същата тази теория ако жената е по-пасивна, неуверена и демонстрира зависимо то мъжа поведение, тогава вероятността при нея да роди дъщеря е по-голяма.

Теорията за възстановяване на баланса

От енергийна гледна точка появата на момче се дължи на наличието на резерв от голяма доза топлина и нежност у бъдещата майка, която тя спешно трябва да отдаде на бебето си. И обратното – ако жената има енергиен дефицит, т.е. на нея ѝ липсва нежност, тогава най-вероятно тя ще има момиче, което да възстанови загубения баланс и да даде на майка си малко топлина, която явно ѝ е липсвала до този момент. С други думи – според теорията на енергийния баланс жените, които са по-сърдечни и любвеобвилни, по-състрадателни и чувствителни, раждат момчета, а тези, които са по-сдържани в емоциите си – се сдобиват с момичета.

Между другото...

Учените откриха, че в бурни времена, когато една жена е изложена на повече стрес, по-често се раждат момичета. В 75% от случаите, ако бъдещата майка е била нервна, се раждат дъщери. Експертите са регистрирали подобно явление след терористичната атака на 11 септември и след падането на Берлинската стена.

Междувременно пък китайски учени откриха, че повече момичета се раждат от майки с ниско кръвно налягане. Изследователите стигнали до това заключение след изследване на повече от 3 хиляди жени, които станали майки по време на няколкогодишния период, обхващащ проучването.

Надяваме се, че сме били полезни. Ако имате въпроси, свързани със забременяването, бременността, раждането и отглеждането на детето през първите месеци, не се колебайте да ги зададете на missionbaby@woman.bg

2019 © Проект на Sportal Media Group | Лични данни
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.